Banner

2012. május 25., péntek

Underground kamera teszt...



Tegnap nagy örömömre megtekinthettem a 4-es metró két állomását (Etele tér/Tétényi út) és magammal vittem a Lumiát és a Galaxy S-t is. Így csináltam egy kis kamera összehasonlító tesztet. 
(A fotók Galaxy S/ Lumia800 sorrendben váltogatva követik egymást)





















Az egyenlő körülmények érdekében egy átlag usernek megfelelő beállításokat használtam (minden érték és funkció automatán mindkét készüléken). Követtem az aranyszabályt, hogy sötét helyen ne használd az éjszakai módot mert csak rontasz a helyzeteden... :)
Sokat nem szeretnék írni, mert szerintem a képek megmutatják a lényeget, de kimondhatom,hogy nagyjából megegyezik a két telefon képminősége. Egyetlen negatívumot tudok felróni a Lumiának az pedig a fókusz. Megtalálja a megfelelő fókusztávot, ám valamiért mégis az ellövés pillanatában bemozdítja és ezzel egy ici-picit homályossá teszi a képet. Remélem ez a közelgő kamera FW update-tel javításra kerül. 

Egyébként a decemberi firmware állapotokhoz képest is sokat javult a kamera. Az akkori képek megtekinthetőek itt.




























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése