Windows Phone fejlesztői konferencia lesz január 25-én szerdán a BME Informatika épületében.
Részletek:
Hatékony szoftverfejlesztés Windows Phone platformra.
Tippek és tapasztalatok.
Fejlesztői konferencia
A BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék szeretettel meghívja Önt és fejlesztő kollégáit a hatékony szoftverfejlesztés Windows Phone platformra című fejlesztői konferenciára.
Helyszín: BME Informatikai épület, Kozma László terem (1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2.)
Időpont: 2012. január 25.(szerda) 9.00-17.00 óra
Nagyobb térképre váltás
Időpont: 2012. január 25.(szerda) 9.00-17.00 óra
Nagyobb térképre váltás
Regisztráció: http://www.aut.bme.hu/events/mobil-fejlesztes
Program
9:00-9:30
|
Regisztráció
|
9:30-10:00
|
Köszöntők
Vajta László dékán (BME VIK) , Papp István ügyvezető igazgató (Microsoft Magyarország Kft.), Marcus Störkel Nokia, Country Manager for Hungary and Romania
|
10:00-10:45
|
A Windows Phone mint platform fejlesztői szemmel,
Albert István, Charaf Hassan (BME AAIT)
|
10:45-11:00
|
A legjobb 3 hallgatói alkalmazás - díjátadás
|
11:00-11:20
|
Kávészünet
|
11:20-12:00
|
A METRO design nyelv, Nagy Dániel (BME AAIT)
|
12:00-13:00
|
Ebéd
|
13:00-13:45
|
Fejlesztés Windows Phone-ra 1. Kővári Bence (BME AAIT)
|
13:45-14:30
|
Fejlesztés Windows Phone-ra 2. Fekete Krisztián (BME AAIT)
|
14:30-15:30
|
Játékfejlesztés Windows Phone platformra, Rajacsics Tamás (BME AAIT)
|
15:30-17:00
|
Demó alkalmazások
|
Részletes tartalom
A METRO design nyelv (Nagy Dániel)
A Windows Phone 7 vizuális megjelenése szakít a korábbi okostelefon-platformok kijelölte iránnyal, minimalista felület, újszerű elrendezés jellemzi. Egyedisége korántsem öncélú: egyszerű, de meghatározó alapelvek vezették a fejlesztését, a figyelem középpontjába a tartalom került, és természetesen maga a felhasználó.
Az előadás célja, hogy bemutassa e vezérelveket, és a gyakorlati lehetőségeket, amelyek segítségével saját alkalmazásainkban is kamatoztathatjuk őket.
Az előadás célja, hogy bemutassa e vezérelveket, és a gyakorlati lehetőségeket, amelyek segítségével saját alkalmazásainkban is kamatoztathatjuk őket.
Fejlesztés Windows Phone-ra 1. (Kővári Bence)
Áttekintjük, mire lehet szükségünk a Windows Phone alapú szoftverek készítése során. A fejlesztőeszközök, az emulátor és alapvető vezérlők mellett időt szánunk arra is, hogy megismerjük a Model-View-ViewModel fejlesztési mintát, és azt, hogy miként teheti ez könnyebbé a fejlesztők életét.
Fejlesztés Windows Phone-ra 2. (Fekete Krisztián)
Az előadás során betekintést nyerhetünk a Windows Phone platform szolgáltatásaiba. Olyan fontos témaköröket érintünk mint az alkalmazás állapotának menedzselése, a helymeghatározás, az adattárolás vagy a push notification. Ezek olyan területek amelyekkel egy alkalmazás fejlesztése során foglalkoznunk kell, hiszen napjainkban már elképzelhetetlen, hogy egy okos telefon program ne nyújtson valamilyen helyalapú szolgáltatást. A bemutató során egy éles alkalmazáson keresztül, példákkal demonstrálva mutatjuk be hogyan érdemes a Windows Phone platformjának API szolgáltatásait használni.
Játékfejlesztés Windows Phone platformra (Rajacsics Tamás)
Ebben az előadásban bemutatjuk a Windows Phone 3D képességeit az XNA keretrendszeren keresztül, és megnézzük, hogyan lehet a 7.1-es OS-en Silverlight-ot és XNA-t ötvözni a felhasználói felület készítése során. Szó lesz a Content Pipeline-ról a média tárolásához, Effect-ekről, alapvető kamera és színtér beállításokról, felhasználói bemenet kezeléséről 3D-ben és sok más rajzolással kapcsolatos részről.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése