Libgdx - Nyílt játékmotor Androidra
Sokan gondolkoznak azon, hogy hobbi szinten, vagy csak próbálkozásképpen egyszerű 3D-s vagy 2D-s játékot készítsen Androidos telefonra.
Ha megvannak az alapvető grafika ismeretek, ám a Unity Engine mégiscsak egy böszme dögnek tűnik a szemünkben (ágyúval verébre), akkor a Libgdx egy igen jó választás lehet.
Fontos szempont, hogy a készülő játék, emulátor nélkül futtatható, ez kényelmessé teszi a fejlesztést.
Főbb finomságok:
Ha megvannak az alapvető grafika ismeretek, ám a Unity Engine mégiscsak egy böszme dögnek tűnik a szemünkben (ágyúval verébre), akkor a Libgdx egy igen jó választás lehet.
Fontos szempont, hogy a készülő játék, emulátor nélkül futtatható, ez kényelmessé teszi a fejlesztést.
Főbb finomságok:
- Fizika: Box2D JNI interfész
- OpenGL ES 1.0 1.1 2.0 támogatás
- Telefon szenzorainak kezelése
- WAV, MP3, OGG támogatás
- KissFFT natív Fourier transzformáció JNI interfésszel
- OBJ, Ogre XML, MD2 modellek támogatása
- Particle System editor
Fejlesztés közben sem kell lemondani a szenzorokkal történő tesztelésről. A Marketből letölthető libgdx remote-tal a desktopon futó alkalmazásunkat is irányíthatjuk.
Csak ajánlani tudom...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése