Banner

2011. október 9., vasárnap

Libgdx - Androidos Game Engine

Libgdx - Nyílt játékmotor Androidra



Sokan gondolkoznak azon, hogy hobbi szinten, vagy csak próbálkozásképpen egyszerű 3D-s vagy 2D-s játékot készítsen Androidos telefonra.


Ha megvannak az alapvető grafika ismeretek, ám a Unity Engine mégiscsak egy böszme dögnek tűnik a szemünkben (ágyúval verébre), akkor a Libgdx egy igen jó választás lehet.

Fontos szempont, hogy a készülő játék, emulátor nélkül futtatható, ez kényelmessé teszi a fejlesztést. 



Főbb finomságok:
  • Fizika: Box2D JNI interfész
  • OpenGL ES 1.0 1.1 2.0 támogatás
  • Telefon szenzorainak kezelése
  • WAV, MP3, OGG támogatás
  • KissFFT natív Fourier transzformáció JNI interfésszel
  • OBJ, Ogre XML, MD2 modellek támogatása
  • Particle System editor
Grafika háziként adtam be az alábbi feladatot ami egy kis egyszerű AudioSurf-re hajaz...


Fejlesztés közben sem kell lemondani a szenzorokkal történő tesztelésről. A Marketből letölthető libgdx remote-tal a desktopon futó alkalmazásunkat is irányíthatjuk. 
Csak ajánlani tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése